Jak nakupovat
Jak nakupovat

Co potřebujete k nakupování u nás

  1. V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit"
  2. Produkt se přesune do košíku, chcete-li pokračovat v nákupu, klidně vybírejte dál. Vybrané zboží Vám v košíku zůstane.
  3. Když si objednáte vše, co se Vám líbí a co potřebujete, musíte přejít do košíku.
  4. Zde máte možnost upravit počet kusů u jednotlivých položek, případně některé zboží odstranit.
  5. V košíku zvolte způsob dodání a způsob platby.
  6. V následujicím kroku vyplňte údaje, kde má být zásilka doručena.
  7. Dokončete objednávku
  8. Pokud byla objednávka vytvořena správně, objednávku zpracujeme a hned Vás kontaktujeme. 

 

Dodání zboží a platba

Objednané zboží v rámci území České republiky zasíláme přes Českou poštu (cenné psaní), cena 70,- Kč, nebo také přes Zásilkovnu, cena 70,- Kč.  Maximální doba doručení je 7 pracovních dní.

Objednaní zboží v rámci území Slovenské republiny zasíláme přes Českou poštu (cenné psaní), cena 250,- Kč, platba pouze předem na náš uvedený bankovní účet. Maximální doba doručení je 7 pracovním dní.

Při objednávce zboží si můžete vybrat způsob platby:

  • Platba na dobírku- za zboží v tomto případě zaplatíte až při převzetí zásilky.
  • Platba předem na náš účet č. 246658275/0300 vedený u společnosti Poštovní spořitelna. V rámci Slovenské republiky IBAN: 4903000000000246658275, BIC Kód: CEKOCZPP
  • Platba Go-Pay, více na https://www.gopay.com/cs/

 

- Nabízíme také možnost osobního odběru i platby na naší prodejně Casper, v Havířově na ulici Dlouhá Třída 13a, Havířov- Město, 736 01.

Více naleznete v sekci Obchodní podmínky.

 

Jak postupovat při reklamaci zboží

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že zákazník objeví na zakoupeném zboží ,v průběhu záruční doby, vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Reklamace řešíme přes náš e-mail: zlatnictvizelina@gmail.com, nebo telefonicky na číslo: +420 604 615 101.

Adresa pro uplatnění reklamace:

Zboží pečlivě zabalte a zašlete na adresu naší firmy Casper, Dlouhá třída 13a, Havířov- Město, 736 01, buď doporučeně, nebo jako cenné psaní.

Neposílejte zboží na dobírku, taková zásilka nebude převzata. Doporučujeme zboží pojistit na částku odpovídající ceně zboží. Ke zboží přiložte pořizovací doklad a průvodní dopis s informací o závadě či jiném požadavku.

O průběhu a vyřízení reklamace Vás budeme kontaktovat na Váš uvedený e-mail nebo telefonní kontakt.  Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30ti dnů od převzetí reklamovaného zboží.

Záruční doba

Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění pro dobu, po kterou je zboží v opravě a kupující je nemůže užívat, tj. ode dne uplatnění reklamace do dne, kdy kupující byl povinen výrobek po opravě převzít. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží, nebo jeho části v rámci řázení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Lhůtu uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a prodávajícím.

Záruční list

Není-li součástí zboží záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který Vám byl zaslán elektronicky. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

 

Více naleznete v sekci Obchodní podmínky.